چاپ ساک دستی
اُفست گرافیک نوین

اُفست گرافیک نوین

با نیم قرن تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی

چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی یکی از برجسته‌ترین تبلیغاتی است که به‌کار بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی می‌آید، زیرا طول عمر یک ساک دستی به‌مراتب بیشتر از تراکت، بروشور و برخی دیگر از تبلیغات چاپی است.

ساک دستی تبلیغاتی در نمایشگاه

ساک خرید و ساک دستی تبلیغاتی ( hand bag advertisement) از مهم ترین ابزارهای تبلیغات در نمایشگاه ها به حساب می آید. برخی از اشخاص فکر میکنند که فقط بروشور و یا کاتالوگ برای ماندگاری در ذهن مشتری کافی است. اما به طور حتم بدینگونه نیست. وقتی مشتری وارد یک نمایشگاه بین المللی یا داخلی میشود. با انواع و اقسام غرفه ها مواجه میشود که هر کدام در راستای یک هدف مشترک به نمایشگاه آمده اند.

و هر کدام سهمی در اشغال ذهن مشتری دارند. و معمولا بروشور یا کاتالوگ خود را به مشتری ارائه میکنند. و مشتری با گردش یک ساعته در نمایشگاه بیش از ده کاتالوگ و انواع هدیه های تبلیغاتی را دریافت میکند. و اینجاست که ساک دستی خوب به کار می آید و حسابی به مشتری کمک میکند. در واقع ساک تبلیغاتی باعث آرامش خاطر مشتری میشود. و زمانی که به منزل و محل کار خود برمیگردد با اولین چیزی که روبرو میشود، ساک دستی تبلیغاتی است و او بیشتر از همۀ چیز چشمش به لوگوی برند ساک تبلیغاتی خورده است.

چاپ کاتالوگ

کاربردهای ساک دستی

از قبیل «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره. ساک دستی تبلیغاتی اغلب در موارد زیر کاربرد دارد:

شایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند.

این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود. که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند.

علی رغم این که تصور می‌شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد. ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده. بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

مجتمع چاپ و بسته بندی افست گرافیک با نیم قرن تجربه، آماده خدمت رسانی در این بخش می‌باشد.

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
شاید دوست داشته باشید
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *