اُفست گرافیک نوین

اُفست گرافیک نوین

با نیم قرن تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی

افست گرافیک؛ چاپ بسته بندی‌های زیبا در کوتاه‌ترین زمان

چاپ و بسته بندی زیبا

چند سالی است چاپ و بسته بندی زیبا که تولیدات داخلی رشد به‌مراتب بهتری را نسبت به گذشته داشته‌اند. که شاید عمده دلیل آن، تحریم‌های سخت اقتصادی علیه ایران بوده است.

از این‌رو تولیدکنندگان داخلی با درک شرایط حساس کشور و البته حمایت‌های دولتی، قوی و بابرنامه‌تر وارد عرصه اقتصاد و تولید شده‌اند.

اکنون سیاست اقتصادی چاپ و بسته بندی کشور، تامین نیاز داخل و سپس صادرات با هدف ارزآوری است. اما اینکه محصول داخلی بتواند در بین توده‌های مردم کشور و همچنین دیگر کشورها جا باز کند. نیازمند دو مولفه است؛ کیفیت و بسته بندی.

هرچند کیفیت محصول چاپ و بسته بندی ، موضوعی به‌مراتب مهمتر است. ولی باید توجه داشت که مشتری در ابتدای امر، ظاهر محصول را می‌بیند. و اگر آن در بسته بندی زیبا طراحی نشده باشد، با وجود کیفیت بالا، جایگاه‌اش متزلزل خواهد شد.

رقابت شدید تولیدکنندگان برای تصاحب بازارهای بیشتر، ضرورت و اهمیت موضوع بسته بندی را بیش از پیش پررنگ کرده است. تولیدکنندگان و دولت‌ها دریافته‌اند که برای افزایش فروش باید نگاهی ویژه به ظاهر محصول داشت. چه بسا اگر برخی محصولات داخلی ما، بسته بندی شکیل‌تری داشتند. امروز ما در صادرات و فروش حداکثری محصولاتمان حرف‌های بیشتری برای گفتن داشتیم.

از این‌رو مجتمع چاپ و بسته بندی افست گرافیک با نیم قرن تجربه این آمادگی را دارد تا با استفاده از تکنیک‌های روز بتواند چاپ بهترین لیبل و بسته بندی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان تحویل متقاضیان خود دهد.

یادمان باشد هزینه‌کرد بیشتر در چاپ بسته بندی نه تنها اسراف سرمایه نیست، بلکه این نگاه می‌تواند منجر به فروش و ارزش افزوده بیشتر برای هر بنگاه اقتصادی شود.

علاقه‌مندان برای برآورد قیمت، تنظیم جلسه مشاوره و همچنین سفارش کار می‌توانند با شماره ۸۸۹۲۹۰۶۱ تماس حاصل کنند.

آدرس دفتر مرکزی مجتمع چاپ افست گرافیک: خیابان انقلاب، مابین چهارراه کالج و استاد نجات الهی، خیابان پورموسی، ساختمان شماره ۵، طبقه ۴، واحد ۳۴

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
شاید دوست داشته باشید
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *