Election advertising تبلیغات نامزدهای انتخاباتی
اُفست گرافیک نوین

اُفست گرافیک نوین

با نیم قرن تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی حدود یک ماه و نیم دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باقی مانده است.

بی‌تردید یکی از اصلی‌ترین عواملی که می‌تواند افراد را مجاب به رای‌دادن در انتخابات کند. آشنایی با نامزد‌ها و برنامه‌های آن‌هاست.

در این بین، نامزد‌ها می‌باید در کنار استفاده حداکثری از تریبون‌های موجود، روی به چاپ پوستر، بروشور، بنر، کتاب و دیگر اقلام تبلیغاتی بیاورند تا به لطف و مدد زمان قانونی تبلیغات بتوانند بیش از پیش خود را به مردم معرفی کنند.

از این‌رو مجتمع چاپ و بسته بندی افست گرافیک با نیم قرن تجربه و همچنین سوابق روشن در این حوزه، این آمادگی را دارد تا بهترین مشاوره‌های فنی را در حوزه تخصصی خود به نامزد‌های انتخابات ارائه کند.

مجتمع چاپ و بسته بندی افست گرافیک، چاپ تبلیغات انتخاباتی در کوتاه‌ترین زمان با بهترین کیفیت و البته مناسب‌ترین قیمت را وظیفه خود می‌داند.

شرکت در مراسم‌های مختلف و حضور در بین عموم مردم

یکی از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های تبلیغات انتخاباتی حضور موثر کاندیداها بین عموم مردم و شرکت در مراسم‌های ختم و عروسی است. هرچند با شیوع کرونا این شیوه مانند سال‌های قبل کاربردی نیست. اما یکی از روش‌های موثر برای معرفی کاندیداها و معرفی آن‌ها به مردم شهر و روستاها همواره، دیدار مستقیم و چشم تو چشم و حضور فعال بین مردم است.

با شیوع کرونا کاندیداهای شهر و روستاها دست به کار شده. و برای معرفی خود و اهداف‌شان از شیوه‌های مدرن و کاربردی مانند. خرید پنل پیامک و ارسال پیامک‌های همگانی استفاده می‌کنند. در متن پیامک نام و نام خانوادگی، تحصیلات و فعالیت‌های شغلی خود را بیان کرده و از اهداف و برنامه‌های خود برای آبادی شهر و کشور صحبت می‌کنند.

پخش تراکت و بروشور به همراه سبد کالا یا توزیع غذا

یکی دیگر از روش‌هایی که اکثر کاندیداهای انتخاباتی از آن به عنوان یک شیوه موثر یاد می‌کنند. پخش تراکت و بروش در منازل و فروشگاه‌های مختلف است. معمولا این تراکت‌ها را به همراه یک پرس غذا یا هدایای کوچکی مانند خودکار و جا سوئیچی که نام کاندیدا بر روی آن حک شده است به مردم تقدیم می‌کنند.

اکثر کاندیداها معتقدند، پخش و توزیع سبد کالا در بین مردم باعث می‌شود. تا اعتماد آن‌ها به سمت کاندید منتخب جلب شود. و رای بیشتری از این طریق جمع‌آوری کنند. اما در واقیعت مردم به برنامه و اهداف فرد رای می‌دهند نه هزینه‌هایی که بابت دریافت رای بیشتر پرداخت می‌کنند. خرید پنل پیامکی و استفاده از روش‌های نوین برای معرفی و توضیح اهداف. علاوه‌بر هزینه کم‌تر، تاثیر بیشتری نیز در آگاهی عموم مردم دارد.  قیمت پنل اس ام اس در برابر هزینه‌های هنگفتی که در زمان انتخابات برای تبلیغات می‌شود. بسیار کم و ناچیز است.

علاقه‌مندان برای برآورد قیمت، تنظیم جلسه مشاوره و همچنین سفارش کار می‌توانند با شماره ۸۸۹۲۹۰۶۱ تماس حاصل کنند.

آدرس دفتر مرکزی مجتمع چاپ افست گرافیک: خیابان انقلاب، مابین چهارراه کالج و استاد نجات الهی، خیابان پورموسی، ساختمان شماره ۵، طبقه ۴، واحد ۳۴

انتخابات تخصص ماست

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
شاید دوست داشته باشید
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *