Introduction to folder printing آشنایی با چاپ فولدر
اُفست گرافیک نوین

اُفست گرافیک نوین

با نیم قرن تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی

آشنایی با چاپ فولدر

آشنایی با چاپ فولدر

آشنایی با چاپ فولدر، ابزاری است که از طریق آن می‌توان دسته‌ای از اوراق و اسناد اداری و یا بروشور های تبلیغاتی محصولات و خدمات به CD های تبلیغاتی به صورت یک بسته بندی در کنار هم قرار داد و نگهداری کرد.

چاپ فولدر در ادارات، آزمایشگاه ها و … کاربرد زیادی دارد. امروزه در بیشتر ادارات برای نگهداری اسناد و اوراق و سی دی ها از فولدر استفاده می شود از طرفی فولدرها جعبه تبلیغاتی دارد و می توان از آن‌ها برای معرفی فعالیت خود استفاده کرد.

زیرا از طرفی امکان این را فراهم می کند که قرارداد و آگهی ها و مدارک به صورت مرتب به مشتری تحویل داده شود و از طرفی دیگر با تبلیغاتی که روی فولدر می توان مشتری را جذب کرد. در حال حاضر مجموعه های زیادی به طراحی و چاپ فولدر تبلیغاتی می‌پردازد.‌ در صورتیکه قصد چاپ فولدر، سررسید یا تقویم را دارید پیشنهاد می کنیم برای این منظور از چاپ افست استفاده کنید.

طراحی و چاپ فولدر

اصول طراحی فولدر تبلیغاتی با طراح های فولدرهای سازمانی تفاوت دارد و باید زمینه طراحی و نوع کاربرد آن درنظر گرفته شود. شرکت ها معمولا طرح فولدر خود را با توجه به ست اداری انتخاب می کنند که ترکیب بندی یکسانی دارد.

کاربرد چاپ فولدر

فولدر کاربردهای متفاوتی دارد. فولدر برای نگهداری کاغذها استفاده می شود. امکان طراحی های زیبا روی آن وجود دارد و شرکت ها از این کاربرد برای طراحی لوگویشان استفاده می کنند. فولدر امکان چاپ در طرح های متفاوت را دارد. امکان طراحی طلاکوب و نقره کوب روی آن فراهم می شود و محدودیتی در زمینه طراحی ندارد. شما می توانید به راحتی و بدون درد و سر از فولدر برای طراحی لوگو استفاده کنید.

چاپ فولدر تبلیغاتی

فولدار تبلیغاتی معمولا پوشه ای است که برای نگهداری ورق ها و بروشورها استفاده می شود. از این نوع فولدرها در نمایشگاه ها یا کنفرانس های مختلف برای معرفی برند یا موسسات استفاده می شود که روی آن ها تبلیغات برند طراحی می شود.

انواع مختلف فولدر تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

  • فولدر کاغذی و مقوایی
  • فولدر پلاستیکی
  • فولدر چرمی

معمولا این شیوه بازاریابی بسیار مرسوم است و تاثیر زیادی روی مخاطب می گذارد و باعث می شود که مشتری برای خرید از شما ترغیب شود.

فولدر در ابعاد و اشکال متنوع و کاغذ و مقوا های مختلفی قابل چاپ است. که به سلیقه و خلاقیت شما و طراح بستگی دارد.

از آنجا که فولدرها می‌توانند جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشند. در طراحی و چاپ آن، کیفیت را در اولویت قرار دهید.

مجموعه افست گرافیک با در دست داشتن تجهیزات و امکانات لازم آماده خدمت رسانی در زمینه چاپ فولدر تبلیغاتی در ابعاد مختلف می‌باشد.

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
شاید دوست داشته باشید
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *